اس ام اس های سری جدید




توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به شوهر عزیزم ، روزت مبارک



نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را
نمی دانم که حس کردی سکوتم را
ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم
وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم
عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود


من آن ابرم که بارانش تو هستی /
همان یوسف که کنعانش تو هستی
/ مسافر میشوم تا آخر عمر /
در آن راهی که پایانش تو هستی .


توسط :محمدعلی دانش
بلخ مزار شریف



همیشه با غمت من در ستیزم
 به این خاطر همیشه اشک میریزم
 روی هر برگ گلی این را نوشتم
 تویی امید من تنها ، عزیزم .




واوووو دنبال نمائد


اگر تنهایی ام چشم مرا بست 
اگر دل از تنم افتاد و بشکست
 فدای قلب پاک آن عزیزی 
که در هر جا که باشد یاد ما هست .



تو که با دیگرانت بود میلی 
چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟

مگر قصدت پریشانی ما بود 
که عشق ما نشد مجنون و لیلی . . . ؟ 




اگر تنهایی ام چشم مرا بست 
اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی 
که در هر جا که باشد یاد ما هست .




زیر باران راه می روم
آغشته میشوم به بودن...!!!
باران هم طعم لبهای تو را می دهد...!!!
:
:
:
همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی
ولی...
وای از اون روزی که همون بشه درد دلت!!!
:
:
:
گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد 
ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد
چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند 
برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .

دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد
نه التـــمـاس هـــایم را
و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…



بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی
 به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
 دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون 
ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن



اگر چه عاشقی پر شور بودیم
به خود نزدیک و از هم دور بودیم
شب و روز از جدایی می‌سرودیم
من و تو وصله‌ای ناجور بودیم



دگر درد دلم درمان ندارد /     مسیر عاشقی پایان ندارد

مرا در چشم خود آواره کردی /     نگاهت دور برگردان ندارد . 


گل اگر چشم خودش باز کند خواهد مرد   / ماه در اوج غرورش به زمین خواهد خورد

چون به زیبایی تو حسرت ، عالم خوردند /     برق چشمان تو روح از تنشان خواهد برد . . .




دیـگـــر نه اشـکـــهایــم را خــواهـی دیــد
نه التـــمـاس هـــایم را
و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…
.



.

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . .


بهانه میتراشی و مرا عذاب میدهی /   به روح بی قرار من تو اضطراب میدهی
دلم پر از گلایه ها ، تنم اسیر درد و خون /     ولی تو قهر با دلم برای لحظه ی مکن . . .






تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود
از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم . . .









مدیر وبلاگ محمدعلی دانش
وهمکارعزیزم محمد حسن کاشفی 




 by---by--by--

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد